Garantie
Voor al onze producten geldt een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de productomschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere. Voor meer informatie over de wettelijke garantie kunt u de website van de Rijksoverheid raadplegen.
Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Fabrieksgarantie
Naast de wettelijke garantie heeft u bij onze producten recht op fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie is van toepassing bij product- en/of fabricage fouten. Uitgesloten van fabrieksgarantie zijn slijtage en schade door oneigenlijk gebruik. De garantietermijn verschilt per fabrikant en staat daarom op elke productpagina apart benoemt. Beoordeling van de fabrieksgarantie vindt plaats door de fabrikant zelf.
Garantie claimen
Op het moment dat een door u besteld artikel beschadigd en/of defect raakt raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Afhankelijk van het type klacht zal gevraagd worden een foto van het defect/de beschadiging toe te sturen. Dit zodat wij de klacht direct door kunnen zetten naar de desbetreffende fabrikant. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren. We zullen zo snel mogelijk de klacht proberen op te lossen.
U kunt uw klacht per e-mail of post sturen o.v.v. ‘klacht’ naar:
Webwinkelvisie
Hamerstraat 10
7556 MZ Hengelo
Nederland
Tel: +31 (0) 74 – 785 05 37
info@webwinkelvisie.nl
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op. Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).